Segueix-nos a Facebook i Instagram per rebre actualitzacions!

Informe Anual 2018

Estem molt contents de compartir amb vosaltres el nostre Informe Anual de 2018!

Sens dubte, 2018 ha estat l'any més emocionant de l'Associació Ondine fins a la data.

Al 2018, la conservació marina i la contaminació plàstica van ser alguns dels temes més recurrents, no només entre una comunitat mallorquina cada vegada més conscient, sinó també entre empreses, polítics, governs i líders mundials. Si bé això és molt positiu, hem de seguir desafiant els límits i assegurar-nos que nosaltres mateixos, així com els nostres líders, fem molt més que parlar.

En el nostre informe anual, podreu veure sobre com l'Associació Ondine ha treballat per avançar i aconseguir un canvi a llarg termini en tots aquests nivells, des del individual fins al governamental. També us convidem a conèixer a les persones que realitzen el treball, i presentem a cada un dels membres del nostre equip, compartint les seves històries amb vosaltres.

Volem agrair-vos a tots per ser part d'aquest moviment cap al canvi, i esperem compartir amb vosaltres tot el que està per venir a mesura que intensifiquem encara més les nostres accions el 2019.

Una abraçada,
La família Ondine

Informe Anual 2018

Neteges de platjes 2019

Consultau les nostres darreres publicacions i uniu-vos per obtenir més informació.